به گزارش ترسیم به نقل از پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، مهندس حمید رضا یوسفی فر، کارآفرین مطرح صنف و صنعت مد و پوشاک، در این دوره از انتخابات هیات مدیره پوشاک که ۲۲ خرداد ماه برگزار می.شود، به عنوان یکی از کاندیداها شرکت کرده است.
وی تولید کننده و هم فروشنده پوشاک و محصولات چرمی و مالک یکی از فروشگاههای معتبر خیابان فردوسی و به عنوان بنیانگذار بورس فردوسی تهران شناخته میشود و به خوبی با نقاط قوت و مشکلات صنف پوشاک آشناست.
مهندس یوسفی فر، برادر بزرگ مهدی یوسفی فر، بنیان گذار و صاحب برند معروف نوین چرم به فرآیند توسعه و رشد در کسب و کار، از خرده فروشی تا برندسازی کاملا وقوف دارد.
همچنین وی با حوزه رسانه آشناست و به قدرت بیکران رسانه جهت به کارگیری آن به نفع صنف مد و پوشاک با مدل فرهنگی بومی در عصر کنونی یعنی «عصر ارتباطات» واقف است.
این فعال صنفی، با بیش از ۳۳ سال تجربه، تعامل با مسئولان دولتی، ضابطان بالادست، نمایندگان مجلس و … را به خوبی میشناسد و میتواند نقش تعادل بین بخش خصوصی،بخش های نظارتی ودولتی را به خوبی ایفا کند.
وی به دور از رفتارهای اضافه مدیریتی رفتار مینماید و به قول بازاریان؛ خاک کسب و کار را خورده است و به مصداق آنچه از کاسبان یاد میشود «حبیب خداست».
آشنایی یوسفیفر از شناخت جامعه طراحان لباس و پارچه کشور و رابطه خوب ایشان با این رسته مهم به واسطه مسئولیتهای خطیر در کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مدیریت های گوناگون در بیش از ۱۰ دوره جشنواره بین المللی مد و لباس فجر و همینطور ۶ دوره نمایشگاه لباس عاشورایی، یکی از وجه تمایزاتی است که وی را نسبت به دیگر کاندیداها متفاوت ساخته و نمیتوان آن را از نظر دور پنداشت
اشراف وی به موضوعات هنر صنعت پوشاک که در کشور ما قبل از هرچیز یک موضوع کاملا فرهنگی است مشهود و به نظر وی بسترسازی فرهنگی و ایجابی، راه اصلی همدل و همسو شدن بانوی ایرانی در پاسداشت حرمت ایرانی و اسلامی است.
این کارآفرین مطرح، همکار و یاری دانا و با معرفت برای هر آنکس که مهر در دل داشته باشد، میباشد.
به خاطر بسپاریم که اتحادیه صنف پوشاک، صرفنظر از یک سندیکا، یک نهاد فرهنگی، هنری، اقتصادی و اجتماعی است که مواضع آن، بر فرایند سیاسی کشور از جمله حوزه مد و پوشش تاثیر گذار است.
گفتنی است؛ ۲۲ خرداد روز رای گیری انتخابات صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران است.
لازم به ذکر است؛ این یک پیام تبلیغی نیست.