سرویس خبری خرداد ۱۹, ۱۴۰۲

مهندس یوسفی فر، برادر بزرگ مهدی یوسفی فر، بنیان‌گذار و صاحب برند معروف نوین چرم، به فرآیند توسعه و رشد در کسب و کار از خرده فروشی تا برندسازی کاملا وقوف دارد و می‌تواند به عنوان یک مدیر سازنده، کمکی به سزا به رشد رسانه و آگاهی بخشی در حوزه مد و همچنین ارتقای صنف و صنعت پوشاک کشور بنماید.
چرا مهندس حمیدرضا یوسفی فر؛ یکی از کاندیداهای اصلح انتخابات صنف اتحادیه پوشاک تهران است؟

به گزارش ترسیم به نقل از پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، مهندس حمید رضا یوسفی فر، کارآفرین مطرح صنف و

چرا مهندس حمیدرضا یوسفی فر؛ یکی از کاندیداهای اصلح انتخابات صنف اتحادیه پوشاک تهران است؟

مسئولیت‌های خطیر در کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مدیریت های گوناگون در بیش از ۱۰ دوره جشنواره بین المللی مد و لباس فجر و همینطور ۶ دوره نمایشگاه لباس عاشورایی، یکی از وجه تمایزاتی‌ است که وی را نسبت به دیگر کاندیداها متفاوت ساخته و نمی‌توان آن را از نظر دور پنداشت

افق جدید واتحاد و همدلی در اتحادیه پوشاک با رای شما به حمیدرضایوسفی فر؛
نوگرایی و تحولگرایی و توجه به دانش بنیان کردن اتحادیه پوشاک از مهمترین اهداف و برنامه های حمیدرضا یوسفی فر

اعتقاد به همگرایی بین دانشگاه،صنف و صنعت برای تولید پوشاک اقتصادی و با کیفیت و همچنین تاسیس بانک پوشاک به جهت ارتقای جایگاه وحل مشکلات واحدهای صنفی می تواند تحولی بنیادین را در این صنف و صنعت به همراه آورد.

یک بار انتخاب، خدمتی ماندگار
برای خدمت خود شعار نمی دهیم،عمل می کنیم

باید بپذیریم که انتخابات ایندوره با توجه به مشکلات اقتصادی کشور نقش تعیین کننده ای در سرنوشت و آینده صنفی تک تک اعضای اتحادیه پوشاک داشته و دارد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین

تصویر روز:

پیشنهادی

Skip to content
اختبار استماع الانجليزي 1 اول ثانوي مسارات الفصل الاول 1446. در اینجا تعدادی از پرفروش ترین فرش های ما برای مناطق پرتردد آورده شده است. ع?.