محسن امرایی رییس قرارگاه اباصالح المهدی(عج)سادات:

توان موشکی ایران قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید

ترسیم_رییس قرارگاه اباصالح المهدی(عج)سادات با بیان این مطلب اظهار داشت: آنچه که امروز در عرصه جهانی شاهد هستیم، قدرت نظامی بخصوص قدرت موشکی ایران اسلامی است که نشان داده ایران در تمامی عرصه ها توانمندی های بالایی دارد.

به گزارش ترسیم به نقل از«بهارستان آنلاین»؛محسن امرایی گفت: حمله موشکی ایران به مقرهای تروریست ها در کشورهای عراق، سوریه و پاکستان ضرب شصتی بود که ایران اسلامی با توان موشکی اش به قلب صهیونیسم جهانی وارد کرد.
امرایی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در حادثه کرمان اظهار داشت: پاسخی که مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی کشور به شهادت فرماندهان جبهه مقاومت و همچنین شهدای کرمان دادند اقدامی بر مبنای راهبردهای مقام معظم رهبری است.
وی افزود: مقام معظم رهبری با دیدگاهی همه جانبه و با در نظر گرفتن تمامی شرایط تصمیمات مهم کشور را راهبری کرده و همین امر سبب شده است که اقتدار ایران اسلامی در عرصه های جهانی به رخ کشیده شود.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی توسط نیروهای جوان و انقلابی صورت گرفت اظهار داشت: در دوره ای ایران اسلامی برای مقابله کردن با تجاوز بعثی ها به یک موشک نیاز داشت اما با تدابیر رهبر انقلاب به عرصه ای رسیده ایم که کشورهای بزرگ جهان به دنبال تجیهزات دفاعی ایران اسلامی هستند.

رئیس قرارگاه اباصالح المهدی(عج)سادات افزود: مطالبه رهبر انقلاب این است که امروز به توانمندی و ظرفیت خود بپردازیم. اتکای ایشان به نیروی انسانی است و نیروی انسانی ما باید در عرصه های مختلف به توانمندی بالایی برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:دشمنان ایران اسلامی در چند سال اخیر از سناریوهای مختلف و عملیات جنگ‌های ترکیبی،‌ شناختی، رسانه‌ای، جاسوسی، نفوذ و فرسوده‌سازی سرمایه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://tarsimonline.ir/?p=11293

admin

admin

بررسی اخبار و تحولات روز ایران و جهان

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی:

Skip to content
حل الفصل السادس رياضيات ثاني ابتدائي الفصل الثاني 1445. Révélation de la transformation de la chambre de grande fille de ma fille. وا?.