برنامه بازی های ایران در جام ملت های آسیا 2023

ایران با تیم های امارات، هنگ کنگ و فلسطین همگروه شد

به این ترتیب شاگردان امیر قلعه‌نویی در اولین بازی دور گروهی روز 14 ژانویه(24 دی) به مصاف فلسطین می‌روند و 2 بازی دیگرشان نیز در روزهای 20 و 26 ژانویه (30 دی و 6 بهمن) مقابل هنگ کنگ و امارات قرار می‌گیرند.

ترسیم – با مشخص شدن همگروه های ایران در جام ملت های آسیا برنامه تیم ملی هم در این مسابقات مشخص شد.

به گزارش حبرگزاری «ترسیم» ؛ قرعه کشی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ برگزار شد و ایران با تیم های امارات، هنگ کنگ و فلسطین همگروه شد.

برنامه بازی های ایران در جام ملت های آسیا:

دور اول چهارشنبه ۲۴ دی (۱۴ ژانویه ۲۰۲۴)

ایران- فلسطین

امارات هنگ کنگ

دور دوم شنبه ۳۰ دی( ۲۰ ژانویه ۲۰۲۴)

فلسطین – امارات

ایران- هنگ کنگ

دور سوم جمعه ۶ بهمن (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴)

ایران- امارات

فلسطین- هنگ کنگ

گروه کامل مسابقات:

گروه A: قطر-چین-تاجیکستان-لبنان

گروه B: استرالیا-ازبکستان-سوریه-هند

گروه C: ایران-امارات-هنگ کنگ-فلسطین

گروه D: ژاپن-اندونزی-عراق-ویتنام

گروه E: کره جنوبی-مالزی-اردن-بحرین

گروه F: عربستان-تایلند-قرقیزستان-عمان

امیر قلعه‌نویی پس از قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت های آسیا درباره قرار گرفتن ایران در‌ گروه سوم این مسابقات و هم‌گروهی با امارات، هنگ کنگ و فلسطین اظهار کرد: قرار است تیم ملی در بالاترین سطح رقابتهای فوتبال ملی در آسیا شرکت کند بنابراین نمی‌توان این مسابقات را ساده دید. فارغ از نام تیم‌ها، وقتی تیمی توانسته در جام ملتها شرکت کند، حتما تیم خوبی است و بنابراین هیچ تیمی رقیب آسانی در این مسابقات نخواهد داشت و طبیعتاً این شرایط برای تیم ملی ایران هم وجود ندارد. ساده دیدن رقبای تیم ملی به معنای ایجاد خلل در برنامه آماده سازی تیم ملی است.

قلعه‌نویی با بیان اینکه ایران نباید تنها مرحله گروهی مسابقات را ببینید اظهار کرد: فلسفه کاری من این است که تنها ابتدای کار را نمی‌بینم. ما باید مراحل بالایی و رقابت با مدعیانی چون کره جنوبی، ژاپن و استرالیا را ببینیم. این موضوع را به فدراسیون فوتبال هم گفته‌ام که باید آماده‌سازی ما در تراز رقابت با این تیمها باشد و اگر ما با بهترین آماده‌سازی و استفاده از تک تک فرصتهای فیفادی‌ها آماده حضور در جام ملتهای آسیا شویم، می‌توانیم پس از سالها برای فوتبال ایران در آسیا افتخارآفرینی کنیم.

وی با اشاره به شرایط مدعیان اصلی این رقابت‌ها گفت: فرصتی برای از دست دادن نداریم. جام ملتها برای ما شروع شده و تک تک ثانیه‌ها برای ما مهم هستند بنابراین باید از تمامی اردوهای پیش‌روی تیم ملی به بهترین شکل استفاده کنیم و با رویارویی با حریفان خوب در فیفادی‌های آتی به بهترین شکل آماده حضور در جام ملتهای آسیا شویم.

انتهای پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://tarsimonline.ir/?p=9752

admin

admin

بررسی اخبار و تحولات روز ایران و جهان

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی:

Skip to content
حل الوحدة الرابعة اللغة العربية ثاني ثانوي الفصل الاول. إسرائي?.